Schoonhoven - Koordag Sursum Corda

Met huldiging

gepubliceerd: zondag, 25 juni 2017
v.l.n.r. Marchien Meinderstma, Jos blaas, Koos van der Pauw en Ine van IJzeren (voorz. koor)
Gert de Kruijf
Schoonhoven - Koordag Sursum Corda

Zondag 25 juni vierde het koor Sursum Corda haar jaar­lijkse koor­dag. De Eucha­ris­tie werd met gezangen opge­luis­terd en na de vie­ring was er in ‘De Over­kant’ koffie met gebak voor alle pa­ro­chi­anen.

Daar werd Jos Blaas gehul­digd voor 12½ jaar lidmaat­schap van het koor. Ook wer­den Koos van der Pauw, die al 36 jaar het koor op het orgel begeleidt en dirigente Marchien Leopold bedankt voor hun grote inzet en be­trok­ken­heid.

Uit han­den van Kees van Engelen ont­ving Gert de Kruijf ‘de zilveren koffiepot’, gevuld met bloemen. Dit als dank voor de ver­zor­ging voor de koffie en thee bij de weke­lijkse repe­ti­tie van het koor en de inzet voor het maan­de­lijks koffie­drin­ken na de mis.

Het koor ver­trok in de loop van de ochtend naar een andere locatie voor de voort­zet­ting van de gezellige dag.