Actie

Informatieavond donderdag 24 mei - De Overkant

gepubliceerd: woensdag, 25 april 2018

De res­tau­ra­tie van de 24 grote glas in loodramen kan beginnen. De vergun­ning daarvoor en het akkoord van het bisdom zijn afge­ge­ven. Na de zomer­va­kan­tie zal een start wor­den gemaakt met de eerste zes ramen.

Op don­der­dag­avond 24 mei is er een avond in ‘De Over­kant’, waarin u wordt geïn­for­meerd over het plan van aanpak en de fi­nan­cie­ring van dit grote project. De res­tau­ra­tie van de 24 ramen zal in een periode van 4 jaar wor­den aangepakt. De heer Frank Coolen van Glasbe­wer­kings­bedrijf Brabant dat de res­tau­ra­tie uit­voert, zal aanwe­zig zijn om de werk­zaam­he­den toe te lichten.

Wij hopen dat u zich goed wilt laten in­for­meren over het behoud van onze kerk.

U bent van harte welkom. Vanaf 19.45 uur staat de koffie en thee klaar.