Kerken in actie

Product van de maand: soep en bouilon

gepubliceerd: woensdag, 27 februari 2019

Elke maand wordt een ander product ingezameld om het voedselpakket van Voedsel­bank IJssel en Lek aan te vullen. In de maand maart wordt soep en bouillon gevraagd. Van alle soorten en smaken, in blik, pot of pakje: het is allemaal van harte welkom!

Begin ok­to­ber vorig jaar is de Voedsel­bank IJssel en Lek offi­cieel geopend. Meer­dere kerken zamelen maan­de­lijks een bepaald product in als aan­vul­ling op de voedselpakketten. Ook wij doen mee aan deze actie.

Voor de inzameling staat er een krat achter in de kerk op de eerte zater­dag en zon­dag van de maand.