Actie Kerkbalans

Tussenstand maart

gepubliceerd: woensdag, 13 april 2022

In januari is de Actie Kerk­ba­lans 2022 van start gegaan. U heeft bij het vorige pa­ro­chie­blad een brief ont­van­gen met het verzoek een bijdrage toe te zeggen. U kreeg ook een pa­ro­chiefol­der waarin u heeft gelezen wat met uw bijdragen tot stand is gebracht.

Heeft u het retour-envelopje nog thuis liggen, wilt u die dan bij de pa­ro­chie door de brievenbus doen. Voor de fi­nan­ciële plan­ning van de pa­ro­chie is het be­lang­rijk om alle toezeg­gings­for­mu­lieren retour te ont­van­gen.

Re­sul­taten maart

De werk­groep Actie Kerk­ba­lans verzamelt nu alle gegevens.

Thermometer Haastrecht maart 2022 Thermometer Schoonhoven maart 2022

Maan­de­lijks zullen we de tussenstand door middel van een thermo­me­ter Actie Kerk­ba­lans op de site plaatsen.

Brief gemist?

Heeft u de brief voor de Actie Kerk­ba­lans gemist? Uw bijdrage kunt u overmaken:

Haas­trecht

NL44 RABO 0118 5024 17
t.n.v. RK Kerk H. Barnabas te Haas­trecht
o.v.v. Kerk­ba­lans

Schoon­hoven

NL79 INGB 0001 4600 00
t.n.v. RK Kerk­bestuur, afd. Gezinsbijdrage te Schoon­hoven
o.v.v. Kerk­ba­lans

Heel veel dank voor uw bijdrage!