Allerzielen

Onze dierbaren gedenken

gepubliceerd: woensdag, 28 oktober 2020

In de maand no­vem­ber denken we in onze kerken extra aan onze gestorven dier­ba­ren. Dat doen we in speciale vie­rin­gen, waarin we hun namen noemen. Er kunnen evenwel maar een beperkt aantal mensen in de vie­ring aanwe­zig zijn. We missen het samen­ko­men op Aller­zie­len.

Daarom stellen wij in no­vem­ber onze paro­chie­kerken open van 9.00 - 16.30 uur om zo ie­der­een in de gelegen­heid te stellen, een kaarsje aan te steken bij het gedenken van hun dier­ba­ren.

In Schoon­hoven de H. Bar­tho­lo­meus­kerk, Wal 63 en in Haas­trecht de St. Barnabas­kerk, Grote Haven 8.

Als de dood onze ogen sluit,
staan wij in een Licht,
waar­van het zonlicht
maar een schaduw is.