Jubilarissen gehuldigd

Zondag 21 november 2021

gepubliceerd: maandag, 22 november 2021

Zondag 21 no­vem­ber zijn twee leden van het Caecila­koor gehul­digd van­wege hun 50-jarig lidmaat­schap van het koor.

Uit han­den van pastoor Van Klaveren ont­vingen Kees van Dijk en Corrie van Reijen een beeldje van Sint Barnabas, de patroon­hei­lige van de pa­ro­chie, gemaakt door Felicia Felix.

Pastoor van Klaveren dankte en prees hen voor hun ja­ren­lan­ge trouwe inzet, in feite al 51 jaar, want door corona is de hul­diging een jaar uit­ge­steld. De jubila­rissen wer­den na­tuur­lijk ook in de bloemen gezet.

Kees en Corrie: bedankt!

Fotoserie

Klik op een foto voor een uitvergroting.