Wil je Jezus (beter) leren kennen?

Schuif aan bij de Alphacursus

gepubliceerd: maandag, 19 september 2022

Wat is Alpha? Alpha is de plek waar je je zelf mag zijn, waar je alles mag delen, waar je mag twijfelen. Een plek van ont­moe­ting waar je welkom bent. Tijdens tien in­ter­ac­tie­ve gezellige bij­een­komsten ontdek je wat het chris­te­lijke geloof inhoudt.

Elke avond begint met een heer­lijke maal­tijd, ver­vol­gens een inlei­ding en tenslotte in kleine groepjes een groeps­ge­sprek. Hij is bedoeld voor ie­der­een. Je zelf, je man of vrouw, vriend of vriendin, collega of buren. Er zijn geen kosten verbon­den aan deelname.

We beginnen woen­dag 5 ok­to­ber om 18.30 uur met de ‘Start­bij­een­komst’ waarin we u alles ver­tellen hoe deze avon­den er uit gaan zien en u direct zult ervaren wat de gezellig­heid van Alpha inhoudt. Mocht u twijfelen om u op te geven, kom dan toch en beslis deze avond. Meld wel even dat u komt. De cursus zal wor­den gegeven in Katho­lie­ke set­ting, maar staat open voor ie­der­een.

details

datum: vanaf woens­dag 12 ok­to­ber tien woens­dag­avon­den achter elkaar