Relieken H. Bernadette Soubirous

Dinsdag 9 t/m vrijdag 12 april in Rotterdam

gepubliceerd: dinsdag, 2 april 2024

De heilige Ber­na­dette Soubirous komt naar Neder­land. Een bij­zon­dere schrijn met haar reliek (een stuk van het gebeente) komt in april vanuit Lourdes naar Neder­land en maakt dan een rondgang door het land. Het bisdom Rotter­dam verwel­komt de relieken van de H. Ber­na­dette van 9 t/m 12 april in de HH. Lau­ren­tius en Elisabeth Ka­the­draal.

Info & Aanmel­den

Bent u van plan om in­di­vi­dueel (dus niet via onze pa­ro­chie) deel te nemen aan een ac­ti­vi­teit, meld u zich dan zelf aan via dit formulier. Voor aanmel­den voor groeps­acti­vi­teiten met de pa­ro­chie, kunt u zich af­han­ke­lijk van de ac­ti­vi­teit hier­on­der aanmel­den via de aange­ge­ven mail­a­dressen en/of het ingevoegde contact­for­mu­lier. Ook is het moge­lijk om voor aanmel­den en/of vragen contact op te nemen met het centraal pa­ro­chie­secre­ta­riaat via het tele­foon­num­mer: 0182 513 056.